26
октябрь
2017
Шеберлік сабағы
Күні: 26.09.17 | Шеберлік сабағы | ||
Өткізген | Джазыкбаева Жанат Турсунбековна | ||
Сабақтың Тақырыбы: | Критериалды бағалаудың әдіс-тәсілдерін пайдаланып, әр пәнде қолдану | ||
Сілтеме | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық | ||
Жалпы мақсаттары: | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау теориясын сабақта қолдануға үйрету, критериалды бағалаудың тиімділігін көрсету. | ||
Пайдаланған әдіс-тәсілдер |
| ||
Қажетті құралдар | Интерактивті тақта, магнит тақтасы, топтық жұмысты бағалауға арналған стент, гистограмма кестесі стикер | ||
Өткізу кезеңі | Уақыты | Шеберлік сабағын өткізушінің іс-әрекеті | |
Психологиялық ахуал тренинг | 1 мин | Мұғалімдермен амандасу, өзін таныстыру.
| |
Білу | 2 мин | Бүгінгі сабақтың мақсатын таныстырамын. Интерактивті тақта арқылы мәлімет беремін. Білім сапасын көтерудің бір үлкен көрсеткіші- бағалау. Білім алушылардың оқу жетістіктерін әділ және шынайы бағалау жүйесі, білім беру мазмұнының ажырамас бөлігі болып табылады. Критериалды бағалаудың екі түрі бар- жиынтық және қалыптастырушы. Қалыптастырушы бағалау - оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін, білім алушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етіп, үздіксіз жүргізілетін бағалаудың түрі. Қалыптастырушы бағалау- сабақ барысында қолданылады, тәжірибелік білімін өлшейді, оқуды түзету үшін кері байланыс орнайды, бағаға әсер етпейді. Қалыптастырушы бағалаудың әдістерін жеке, жұптық және топтық жұмыстарды ұйымдастыру кезінде де қолдануға болады. | |
Түсіну Топтық жұмыстың бағалануы | 4 мин | Алдын ала дайындалған екі топтың тапсырмасын мұғалімдерге ұсыну, екі топ 4 бағалау критерийлері арқылы бағалайды. Жаңашылдығы: Барлық пәнде топтық жұмысты бағалауға арналған стент. | |
Жеке жұмыс Өзін-өзі бағалауы | 1 мин | Барлық пәнде білім алушылар берілген тапсырмаларға сай жұмыс дәптерлерінде өзін-өзі бағалайды. Мұғалім әр тапсырманың дұрыс, бұрыстығын тексереді. Білім алушы әр пәнде сабақ соңында кестеге қанша тапсырманы дұрыс орындағанын белгілеп отырады. Мұғалім бақылау парағына жазып отырады. Жаңашылдығы: Магниттік тақтада гистаграмма кестесі берілген. Ол барлық пәнде пайдаланылады. | |
«Білімді оқушы» (білім алушылардың бір-бірін бағалауы) | Әр сабақтың соңында оқушылар стикерге сабаққа жақсы қатысып отырған бір баланың атын жазады. Оқушылар гистограмма кестесіндегі оқушының жанына жапсырады. Нәтижесінде ең білімді оқушы анықталады. | ||
Ой толғау | 2 мин | Өткізушінің іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Ыдысқа салынған жемістер мен көкөністер макетін ұсынамын. | 2 топ «Критериалды бағалау» деп аталатын жеміс және көкөністер салатын жасайды. Әр тағамға білім алушыларды қалай бағалау керектігін жазады, оқиды, ой бөліседі. | ||
Бекіту | 1 мин | ||
Кері байланыс | 2 мин | Жүрекке жапсырылған, жақсы тілектер жазылған стикерлерді таратамын. | Мұғалімдер кері байланыс жазады. |